Klantenservice

Let op: geen leverdagen in herfstvakantie, enkel ophalen bij FreeOf in Grave

Voor de dagen dinsdag 26 en vrijdag 29 oktober kunt u enkel bestellen voor 'Ophalen bij FreeOf in Grave'. Op deze dagen leveren we niet thuis en ook niet bij een PostNL Afhaalpunt. Houdt u hier svp rekening mee met het plannen van uw bestellingen? Dank u wel.

Het afhaaladres is:
  1. FreeOf Dieetproducten, Koninginnedijk 832, 5361CR Grave

De afhaaltijden zijn:

  1. Afhaaldag dinsdag = maandag tussen 14:30-16:00u of dinsdag tussen 9:00-16:00u afhalen.
  2. Afhaaldag vrijdag = donderdag tussen 14:30-16:00u of vrijdag tussen 9:00-12:00u afhalen.

Contactgegevens

Heeft u een vraag, suggestie of opmerking, we helpen u graag!
Laat het ons weten via:

  1. het contactformulier
  2. info@broodpakket.nl
  3. (+31) 06 294 50 294

Alle producten van Broodpakket.nl worden bereid in de allergenenvrije bakkerij van FreeOf. De broodpakketten worden rechtstreeks vanuit de bakkerij verstuurd. Het adres voor het eventueel afhalen van uw bestelde broodpakket is:

  1. FreeOf Dieetproducten
    Koninginnedijk 832
    5361CR Grave

Bestel-, bak- en leverdagen

Bestellen kan altijd bij www.broodpakket.nl, 24/7. U kiest tijdens het bestelproces zelf de gewenste leverdag (dinsdag of vrijdag) en de gewenste leverdatum. FreeOf bakt 2x per week verse producten voor u.
  1. Zondag vòòr 19:00 uur besteld = maandag bakken & versturen voor levering dinsdag
  2. Woensdag vòòr 19:00 uur besteld = donderdag bakken & versturen voor levering vrijdag

Bezorging in Nederland en Vlaanderen

Pakketbezorging
De pakketbezorging wordt gedaan door PostNL, DePostbode of Tour de Ville fietskoeriers (TDV). Uw bezorgadres bepaalt welke vervoerder het wordt. Waar mogelijk wordt gekozen voor een regionale bezorgdienst. Op de dag van verzending ontvangt u per mail een track&trace link. Hiermee kunt u het pakket volgen.

Bezorgadres
Aangezien uw bestelling versproducten betreft, dient u een leverdatum en bezorgadres te kiezen waarop zeker iemand thuis zal zijn om het pakket in ontvangst te nemen. Bent u zelf overdag niet thuis, dan kunt u ook kiezen voor een PostNL-Ophaallocatie of een ander bezorgadres (werk, buren, familie of vrienden). 

Onverwacht toch niet thuis
Mocht u onverwacht op het moment van bezorging toch niet thuis zijn, in principe zullen de meeste chauffeurs het pakket bij de buren aanbieden als er niemand thuis is. Zelf nog een briefje op de deur doen, 'bij geen gehoor, svp bij buren aanbieden' (evt met huisnr), zal daarin wellicht nog extra helpen.  

Wat te doen bij vertraging
Over het algemeen gaat het heel erg goed met het op tijd bezorgen van onze broodpakketten. Mocht er echter onverhoopt toch een vertraging zijn, dan kijken we samen naar een oplossing.

  • Stel het pakket wordt pas een dag later geleverd (op woensdag of zaterdag), dan kunt u de verse producten nog goed invriezen/gebruiken. Blijkt er echter (later) toch iets te zijn met de producten door de vertraagde levering, laat het ons svp weten. Dan lossen we het op. 
  • Stel het pakket is nog langer vertraagd, dan adviseren we u de verse producten niet meer in te vriezen. Laat het ons svp weten, dan kijken we samen naar een goede oplossing voor u.

Levering in België
Broodpakket.nl levert enkel in Vlaanderen. Heeft u een adres in Wallonië, dan kunnen we helaas niet bij u bezorgen i.v.m. de langere levertijd van pakketten van Nederland naar Wallonië.

Verzendkosten

Het verzendtarief bedraagt voor Nederland €5,75 en voor Vlaanderen €7,50.

Afhaling

U kunt er ook voor kiezen om uw Broodpakket (besteld en betaald via www.broodpakket.nl) zelf af te halen bij bakkerij FreeOf in Grave. Er worden dan uiteraard geen verzendkosten in rekening gebracht.

Het afhaaladres is:

  1. FreeOf Dieetproducten, Koninginnedijk 832, 5361CR Grave

De afhaaltijden zijn:

  1. Afhaaldag dinsdag = maandag tussen 14:30-16:00u of dinsdag tussen 9:00-16:00u afhalen.
  2. Afhaaldag vrijdag = donderdag tussen 14:30-16:00u of vrijdag tussen 9:00-12:00u afhalen.

Betaling

Betaalmethode
U kunt uw bestelling vertrouwd, veilig en gemakkelijk betalen met de online betalingsmethodes iDEAL(NL), Bancontact/MisterCash(BE), KBC/CBC Payment(BE) en Belfius Direct Net(BE). U rekent uw bestelling direct online af. Mocht dat voor u niet mogelijk zijn, laat het ons even weten. Dan kijken we samen naar een oplossing.

Betaling mislukt of verlopen
Krijgt u een melding dat uw betaling mislukt of verlopen is, maar u heeft wel een bestelbevestiging ontvangen? Geen probleem, dat lossen we op. Laat het ons direct even weten via info@broodpakket.nl, liefst o.v.v. uw bestelnummer, dan zullen we u een nieuwe betaallink mailen om de betaling alsnog te kunnen voldoen.

Acties & Nieuwtjes

Is er een actie, nieuwtje of verandering, dan laten we het u weten via onze nieuwsbrief.
Ook op de hoogte blijven, aanmelden kan hier!

  1. Nieuwsbrief
  2. Instagram
  3. Facebook

Broodpakket Kadobon

Verras iemand met een shoptegoed van Broodpakket.nl!

Laat ons weten:
- Welk bedrag u kado wilt doen (bonnen of combinaties van bonnen van €5 en €10 zijn mogelijk).
- Wat uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres is.

Dan zullen wij:
- U een betaallink mailen om het gekozen bedrag te voldoen.
- U de Shoptegoed-bon(nen) per post toesturen.

Bestellen? Mail uw gegevens naar info@broodpakket.nl of vul ons aanvraagformulier in.

Opmerking of klacht

Heeft u een opmerking of klacht over een product of dienst van Broodpakket.nl, dan stellen we het zeer op prijs als u het ons meldt. Dat kan via ons contactformulier of via info@broodpakket.nl. Graag z.s.m. na levering de klacht melden o.v.v. uw bestelnummer.

Betreft het een product
Betreft het een productklacht, dan willen we u vragen om een foto/foto's mee te sturen. Dit helpt ons enorm bij het bespreken van uw klacht in de bakkerij. Vermeld tevens het bestelnummer, welk product de klacht betreft, en het aantal.

Betreft het een transportschade
Betreft het een transportschade, dan willen we u vragen om een foto/foto's mee te sturen. Dit hebben we nodig om een melding te kunnen maken bij de vervoerder. Vermeld tevens de bezorgdatum en het bestelnummer.

Wat te doen bij vertraging
Over het algemeen gaat het heel erg goed met het op tijd bezorgen van onze broodpakketten. Mocht er echter onverhoopt toch een vertraging zijn, dan kijken we samen naar een oplossing.

  • Stel het pakket wordt pas een dag later geleverd (op woensdag of zaterdag), dan kunt u de verse producten nog goed invriezen/gebruiken. Blijkt er echter (later) toch iets te zijn met de producten door de vertraagde levering, laat het ons svp weten. Dan lossen we het op. 
  • Stel het pakket is nog langer vertraagd, dan adviseren we u de verse producten niet meer in te vriezen. Laat het ons svp weten, dan kijken we samen naar een goede oplossing voor u.

Informatie ivm coronavirus (COVID-19)

Broodpakket.nl, bakkerij FreeOf en de partijen die voor ons de pakketten bezorgen hebben intern de nodige hygiënemaatregelen genomen om gezond te blijven. We volgen allen de RIVM-richtlijnen, dit voor de gezondheid en veiligheid van u en van onze medewerkers. Op deze manier hopen we te kunnen blijven bakken voor u en u te voorzien van onze producten.

Bij quarantaine, (milde) verkoudheidsklachten, hoesten en/of koorts verzoeken we u om niet te kiezen voor de optie afhalen in Grave. Heeft u op de dag van ophaling klachten, bel of mail ons even om zo samen tot een oplossing te komen.

0
overlay
5
9
19
38
Subtotaal: 0 producten
€ 0,00
Vul uw pakket
Vul uw pakket met hoeveelheden van 5, 9, 19 of 38 stuks om te kunnen bestellen.
100% FreeOf De smakelijke wereld
van glutenvrij
Onze nieuwsbrief
Dank u voor uw aanmelding!
We konden u niet inschrijven. Probeer het nog eens.
Glutenvrij gecertificeerd
Cert EP 13/50601/GLV000043
Onze heerlijke kruidnoten

Ze zijn er weer!

Onze Mam's kruidnoten zijn vrij van alle 14 hoofdallergenen. Zo kan iedereen onbezorgd genieten!

LET OP: geen leverdagen in herfstvakantie, enkel ophalen bij FreeOf in Grave. Meer info, klik hier.

U kunt niets meer toevoegen
U heeft het maximum aantal te bestellen producten bereikt.
U heeft ervoor gekozen een proefpakket te bestellen. Het is niet mogelijk gelijktijdig andere producten te bestellen.